Parimatch Drift Logoisk 2019

Rytas po naktinio Baltarusijos drifto čempionato etapo Parimatch Drift Logoisk 2019 – jis tikrai kitoks. Kitoks daugeliu prasmių. Atsiranda nedidelė tuštuma, nes baigėsi kažkas, kas generuoja gerą emociją, bet ir pilnumo jausmo pakanka, nes viskas pavyko puikiai ir dar vienas darbas padarytas. O ir ne dažnai patiriamas jausmas, kai po poros valandų miego reikia ir vėl išeiti į darbą.

Apie Logoiską

Slidinėjimo ir poilsio kompleksas “Logoisk”, įsikūręs šalia paties Logoisk miestelio, nutolęs 40km nuo Minsko, yra labai graži vieta. Graži dėl to, kad viskas atrodo kaip pasakoje – jaukios rastų trobelės sutupdytos kalno šlaituose, viešbučio pastatas, iš toliau atrodantis kaip sausainių namelis, didžiulis rastinis restoranas iš už kurio į kalną keliasi slidininkų keltuvai. O ir kalnai – taip, jie nedideli, kaip Lietuvoje bet man gi ir Liepkalnyje patinka! Šalia dar du tvenkinukai, kuriuose galima pasidžiaugti vandenlentėmis, pašokinėti ant pripučiamų batutų ar tiesiog pasimaudyti.

Parimatch Drift Logoisk 2019 fotografas Giedrius Matulaitis

Šis kompleksas turi ir didelę parkavimo aištelę, kurioje žiemą turi tilpti visų norinčių automobiliai ir į kurią, jau dešimtą vasarą iš eilės, priima ir Baltarusijos drifterius. Ir jau kelis metus iš eilės priima juos ne bet kokiam, o naktiniam driftui.

Dvi varžybų dienos

Parimatch Drift Logoisk trunka dvi dienas. Pirmoji – treniruočių ir kvalifikacijos diena, į kurią, kaip įprasta Baltarusijoje, žiūrovai neįleidžiami. Antroji – jau su žiūrovais – papildomų porinių treniruočių ir varžybų diena. Ir kadangi Logoisko etapas yra naktinis (varžybos pradedamos tik 20:00 val., o baigiasi visiškai sutemus), visą dieną vyksta įvairūs aktyvumai – futbolo ir paplūdimio tinklinio varžybos, vandenlenčių treniruotės, kitokie sportiniai užsiėmimai, automobilių paroda, koncertas ir dar daug visko, ko net ir pats neapžiūrėjau.

Parimatch Drift Logoisk 2019 fotografas Giedrius Matulaitis
Parimatch Drift Logoisk 2019 fotografas Giedrius Matulaitis
Parimatch Drift Logoisk 2019 fotografas Giedrius Matulaitis

Po pirmosios dienos, dažniausiai, vyksta įvairūs skirtingi vakarėliai skirtinguose namukuose. Galima ramiai kursuot nuo vieno prie kito ir tikrai būsi pavaišintas viskuo. Mėsa ar sūris suvyniotas į lavašą kepė prie kiekvieno iš jų. Skyrėsi tik „judesys“ – vienur ramūs pokalbiai prie stalo, kitur girta karaokė su gitaros brazdinimu, trečiam iš vis vakarėlis toks, kad sunku net ir pirmiems dviems namukams.

Antroji diena prasideda kiek vėliau nei įprasta, apie 10 val., dalyvių susirinkimas, med. komisija, pasitarimas apie varžybų dienos tikslus, tam tikri nurodymai iš organizatorių pusės kaip elgtis ir kaip nesielgti ir važiuojam į dieną, dėl ko mes visi čia ir susirinkome!

Bet man sekmadienis jau nuo ryto pradeda siųsti signalus, kad ne viskas klostysis idealiai. Ne, vakar nešvenčiau – paruošiau pirmos dienos didžiulį nuotraukų albumą, padariau naktinę fotosesiją dviems automobiliams, pabendravau su keliais žmonėmis ir apie 12 nuėjau miegot. Tačiau vis tiek ryte jaučiausi kaip „po vakar“. Nuėjau papusryčiaut, kiaušinienė ir saldūs blyneliai turėjo juk „pastatyti ant kojų“. Kur tau. Ne tik kad nepastatė, bet ir paguldė. Snūstelėjau, prabudau praleidęs dalį treniruočių, nuėjau pafotografuot šiek tiek. Saulė jau kepino neblogai ir vėl pasijutau silpnai. Dar viena valanda miego. Kai žiūrovai pradėjo rinktis ir veiksmas vykt – vėl pabandžiau fotografuot – ir vėl nieko gero. Pabuvau namuke, atsigavau ir nuėjau pas medikus. „Perkaitai“ sako, „Akivaizdžiai iš paakių matosi. Eik į šaltą dušą, vandens gerk, ilsėkis.“ Ok, aš tiesiu taikymų į dušą, vandens atsigėriau ir dar pamiegojau. Atsibudau jau geresnės savijautos, pasidariau kavos, pachillinau terasoje, vietiniai tuo metu nuostabiai minkštos ir skanios mėsos iškepė, užvalgiau, paplepėjau ir pradėjau dirbti. Visą ilgą vakarą save prižiūrėjau ir daug vandens gėriau ir panašu, kad varžyboms einant į pabaigą, mano savijauta visai susitvarkė.

Parimatch Drift Logoisk 2019 fotografas Giedrius Matulaitis

Poriniai Parimatch Drift Logoisk važiavimai

O poriniai Parimatch Drift Logoisk važiavimai šį kart iš vis kosminiai ir buvo verti finalų – visiškai artimos kovos, o ir „persimetimai“ tokie artimi, kad, atrodo, buferiai tikrai turėjo susikibti. Manau, kad tokius važiavimus nuo pat pradžių garantuoja tai, jog šioje trasoje varžybos vyksta jau 10 metų ir dauguma dalyvių per tą laiką labai gerai prisitaikė.

Parimatch Drift Logoisk 2019 fotografas Giedrius Matulaitis
Parimatch Drift Logoisk 2019 fotografas Giedrius Matulaitis
Parimatch Drift Logoisk 2019 fotografas Giedrius Matulaitis

Sergey Sak, šiais metais daugiau dalyvaujantis RDS nei Baltarusijoje, savo priešininkus spaudė taip, kad avarijos išvengti pavyko tik Gediminui Ivanauskui. Gediminą Levicką Sergey „prispaudė į sieną“, ant dar vieno priešininko tiesiog užšoko.

Parimatch Drift Logoisk 2019 fotografas Giedrius Matulaitis
Parimatch Drift Logoisk 2019 fotografas Giedrius Matulaitis
Parimatch Drift Logoisk 2019 fotografas Giedrius Matulaitis

Realiai varžybų eigos ir vėl nesekiau – nežinau kas kur iškrito, kodėl taip atsitiko ir t.t. Visas dėmesys fotografavimui,  o fotografuoti naktį tikrai ne paprasčiausia užduotis. Sekiau tik laiką – kada viskas baigsis ir bus galima važiuot namo. O baigtis viskas turėjo 23:00. Bet kur tau. 23:30 vienam iš TOP4 dalyvių sprogo NISSAN GTR variklis ir tepalais užpylė didelę dalį trasos. Kol viskas buvo sutvarkyta – atėjo ir „rytojus“.

Parimatch Drift Logoisk 2019 fotografas Giedrius Matulaitis
Parimatch Drift Logoisk 2019 fotografas Giedrius Matulaitis

Žiūrovų prisirinko tiek, kiek aš jau seniai nemačiau jokiame renginyje. Pasakyti, kad jų buvo 3000 galima tikrai, bet manau, kad jų buvo ir dar daugiau!

Ir ta lempučių jūra – ji jau tapo įprasta Logoiskui. Pamenu tik vienerius metus, kai žiūrovų buvo mažiau
Parimatch Drift Logoisk 2019 fotografas Giedrius Matulaitis
Parimatch Drift Logoisk 2019 fotografas Giedrius Matulaitis

Kelionė atgal į Lietuvą

O kelionė atgal buvo rami. Išskyrus sieną. Ir jeigu Baltarusijos pusė padarė visas procedūras per ne pilnas 20 minučių, aš vis tiek sieną „pereidinėjau“ beveik porą valandų. Ir visa tai dėl to, kad Lietuvos pusėje vyko kažkokia nesąmonė. Visur reikėjo laukti. Laukti kol įleis į sieną reikėjo apie 30 minučių. Tada reikėjo laukti kol patikrins pasą. Tada atėjo pavargęs ir piktas muitininkas tikrinti automobilio. Tikrino viską, net lagaminą atsegė. O kai paprašė pakelti „bagažinės dugną“ ir pasakiau, kad vienas aš jo nepakelsiu ir gavau atsakymą „laiko turim, palauksiu“ – nebeištvėriau ir atkirtau, kad „padėsi, o ne palauksi“ 🙂 Po patikrinimo ir vėl reikėjo laukti kol jis leis sau nueiti ir paspausti mygtuką atkeliantį kelio užtvarą ir leidžiantį važiuoti namo.

AČIŪ Parimatch Drift Logoisk ir ačiū visiems, kas perskaitėt iki šios eilutės 🙂

Daug kam tai naujiena, bet fotografuoju aš ne tik automobilių sportą – asmeniniai renginiai ir asmeninės fotosesijos, įmonių vakarėliai, seminarai ir kitos šventės – jeigu tik reikia fotografo – susisiekite!