fbpx

Savaitgalio patyrimai su Renault Captur

Seni įpročiai niekur nedingsta ir aš vis dar, tiesa, kartais, fotografuoju automobilius. Ir keliauju. Šį kart pasiėmę Renault Captur pradėjom pažintį su Žemaitija. Susidėliojome maršrutą, viską susiplanavome ir vieną ankstų gegužės rytą sėdom į mašiną ir iškeliavome. Apie kelionės įspūdžius, apie aplankytas vietas galėsite paskaityti puslapyje “Nu kaip“, o čia galite susipažinti su mano nuomone apie mūsų išbandytą automobilį.

Renault Captur 2020 fotografas Giedrius Matulaitis

Jaunatviškas, ryškiai oranžinis, gražių linijų Renault Captur traukia akį žiūrint į jį iš išorės – čia galima pagirti Renault dizainerių komandą. Ir tą darau jau ne pirmus metus – man iš ties nauji Renault automobiliai labai gražūs. Ne mažiau akys džiaugiasi ir dairantis automobilio viduje. Dviejų spalvų salonas, led apšvietimas, ryškus ir greit veikiantis centrinis ekranas – viskas nuteikia labai teigiamai.

Patiko ir vairuoti – 130 AG benzininis variklis su 7 laipsnių automatine pavarų dėže veikia puikiai. Tiek automagistralėje, tiek mieste. Galima rinktis iš trijų važiavimo rėžimų, tačiau patirtis sako, kad geriausiai veikia normalusis vidutinis rėžimas esantis tarp Eco ir Sport. Vairas labai patogus, o ir visi jungikliai išdėstyti intuityviai. Ir pravažumas leidžia trumpam išsukti iš asfaltuoto kelio. Tik tą daryt reik atsargiai – vis dėl to Renault Captur turi du, o ne keturis varančiuosius ratus.

Ši kelionė parodė, kad dviem labai aktyviems žmonėms šis automobilis per mažas nebus, tačiau dar vieno ar dviejų bendrakeleivių į kompaniją nepakviesi. Na, nebent daiktų sąskaita. O pastarųjų pas mus šį kart buvo: riedučiai, paplūdimio teniso raketės ir aikštelės komplektas (stulpai, tinklas), foto ir video įranga, asmeniniai daiktai keturioms dienoms ir t.t. Galinę sėdynę paslinkome į priekį taip laimėdami vietos bagažinėje, tačiau paaukodami galimybę gale atsisėsti papildomiems keleiviams. Bet kokiu atveju tai labai gera galimybė ypač keliaujant dviese.

Renault Captur 2020 fotografas Giedrius Matulaitis

Kartu su mumis keliavo ir mylimiausias mūsų šuo kartu su savo guoliu. Jam vietos ant galinės sėdynės buvo apstu. Tai šiame komplekte tilpome. Bet ir ribas pajautėme.

Labai gerai veikia vairavimo asistentai – adaptyvi kruizo kontrolė, automatinis parkavimas, aklosios zonos persspėjimai.

Kas tikrai paliko įspūdį – liukas. Tiksliau jo tylumas. Atsidaro pusė stogo, tačiau net ir važiuojant 120 km/h greičiu atviro liuko garsas visiškai neerzina. Jo net garsu pavadinti negalima. Gerai padirbėta, Renault!

Ar rekomenduočiau tokį automobilį? Jaunai aktyviai porai ar vienam žmogui – puikus pasirinkimas. Jeigu dažniau reiktų keliauti keturiese ir turint poreikį didesnei bagažinei – labiau pasidomėčiau didesniu SUV’u, tokiu kaip Renault Kadjar ar panašiu.

Daugiau automobilinės tematikos nuotraukų rasite čia. Ir jeigu reikia fotosesijos – kreipkitės! Tiek verslai, tiek privatūs asmenys!

Renault Captur 2020 fotografas Giedrius Matulaitis

Ir labai ačiū UAB „Sostena“ už geras patirtis!

matulaitis.lt dabar - KAIP GERAI

Video turinio kūrimas ir foto projektai verslui: verslo portretai, įvaizdinės fotosesijos, renginių fotografavimas.